10 Kasım 2012 Cumartesi

Gecikmiş Gezi Yazısı 1 " Ildır Balık Restaurant Alaçatı "

İzmir en büyük aşkım. Bu kadar cilveli davetkar olmak zorunda mısın? Çünkü seni gördükçe ve keşfettikçe İstanbul’dan koşarak kaçmak ve bir daha senden ayrılmak istemiyorum. Ya da seni bu kadar vazgeçilmez kılan yılda sadece bir iki hafta gelmem mi? Bilmiyorum ama İzmir’e ya da çevresinde herhangi bir yere geldiğimde beni burada bırakın diye huysuzlanmak ağlamak tepinmek çığlık atmak her şeyi boş vermek geçiyor. O yüzden kendimi gönülden İzmirli ilan ediyorum çünkü ben burada gerçekten nefes aldığımı ve yaşadığımı hissediyorum. Allah’tan ailemin büyük çoğunluğu İzmir’de yaşıyor kafama esince gidebiliyorum inşallah bende bir gün buralara yerleşeceğim ve İstanbul’a kocaman bir nanik  yapacağım. J
İzmir’e gelişim bu sefer her zamankinden farklıydı  çok çok daha keyifli bir tatil oldu. Şu malum fırsatlardan alıp kankalarımla kısa bir Alaçatı keyfi yaptık. Çok salaş rahat bir bahar tatili oldu. İnternette araştırıken bulduğum bir restauranta rezervasyon yaptırmıştım tabi tavsiye üzerine gitmediğimiz için ben biraz tedirgindim. Çünkü keyif yapmak için gidip lezzetsiz yemekler yemek hakikaten insanın sinirini bozuyor en azından benim bozuyor. Ama yüzümü kara çıkarmadı yediğimiz tüm mezeler, kalamar, karides ızgaralar, balık her şey ama her şey çok lezzetliydi. Dost sohbetinden midir yoksa manzaranın muhteşemliğinden midir bilmiyorum yaklaşık 5 saat oturduk. Muhabbetin yanına en iyi ne gider rakı tabi ki 1 büyük birde küçük rakı bitirmişiz. J Hesap vaktine gelince Çeşme'de böyle bir sofra baya sarsacak cebimizi diye düşünürken onda da beni utandırdı kişi başı 70 TL ödedik şaşkınlıklar içinde. Çeşme’ye geldiğimde mutlaka gideceğim bir yer şiddetle tavsiye edilir.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder