22 Mayıs 2012 Salı

Karamalize Soğanlı Somon

Evet o gün bugün sonunda balık yiyebileceğim. Rahatsızlığımdan dolayı ne yazık ki balık yemem kısıtlı o yüzden balık yiyeceğim günleri sabırsızlıkla bekliyorum. Benim gibi rakı- balık sefasını herşeyden çok seven biri için kötü bir yasak ama Allah’tan kısa süreli yaz bekle beni J  Bugün üşenmedim gittim favori balıkçımdan taptaze bir somon aldım en büyüğünden J yanınada taze soğanlı bir salata çekilin hepsi benim J



Malzemeler;

-         1 dilim somon
-         1 orta boy soğan
-         Tane karabiber
-         2 yemek kaşığı soya sosu
-         Tuz


Soğanları jülyen doğruyoruz soya soyu ve tuzla birlikte biraz ovunuyoruz hafif yağladığımız tepsiye yayıyoruz. Üzerine bol suyla yıkadığımız somonu yerleştiriyoruz. Tane karabiberleri somonun içene batırıyoruz. Önceden ısıttığımız 180 derecelik fırınımızda yaklaşık 40 dakikada pişiyor. Yemi yemi yemiii balığımız hazır J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder