18 Nisan 2012 Çarşamba

Ben Geldimmm...

Bu blogu bir anda verdiğim bir kararla açtım. Yemek yapmak her zaman benim en büyük tutkum olmuştur. Yeni tarifler deneyeyim, sevdiklerim yaptılarımı yesinler onların gözlerinin içine bakayım şahane olmuş desinler - çok mütevaziyim :) - ben mutluluktan uçayım falan filan.
Hatta bu bende öyle bir tutku ki hep yemek yapabileceğim bir işim olsun istedim küçük bir cafe fazla değil 3-5 masa, tutkuyla benim yemeklerimi yemeğe gelen bir kaç müşteri. Bunu düşünmek bile içimi ısıtıyor bir çok zorluğa belki bu uğurda katlanıyorum. Fakat bu koşturmanın içinde farkettım ki yemek tutkum için hiç bir şey yapmıyorum sadece hayal kuruyorum bir gün böyle böyle olacak diye, ama para biriktirmenin dışında daha fazla şeyler yapmam gerektiğini sevgilimle yaptığım bir konuşma sonrasında farkettim. Serkan ile bu konuyu konuşurken benim bu tutkumu pek inandırıcı bulmadı sebebide çok açıktı aslında ben o kadarda yemek yapmıyordum senede belki 20-30 yemek yapmakla bir gelişim gösteremezdim itiraf edeyim ilk önce Serkan'a kırıldım bana neden inanmıyor diye ama sonra bunu bir başkasına değil ilk önce kendime inandırmam ve ispatlamam gerektiğinin farkına vardım. Çünkü farkında olmadan bende inancımı kaybetmiştim. O yüzdendir ki bu blogla kendime olan inancımı tekrar kazanmamı, gelişimimi, heyecanımı takip edebilirisiniz. Buraya her yaptığım yemeği bu konudaki her heyecanımı bu yolda başımdan geçen olayları kısacası benle ilgili herşeyi bulacaksınız.
( şuan beni tanımıyorsunuz neden merak edesiniz biliyorum fakat beni bir tutkun olarak görün )
Sizinde içinizde bir yerlerde yemek ile ilgili bir heyecan kırıntınız varsa beni Duygu olarak değil yemek tutkunu olan deli bir kız olarak takip edin ve destek verin.... :)

2 yorum:

  1. :) Sanki yazıyı ben yazmışım gibi:) Bende aynı bu şekilde başladım bloguma:) Hayırlı olsun diyorum:) Bol yemekli günler diliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Sayfama ilk yorumu yazan kişi oldun seni unutmayacağım hiç :) Güzel dileklerin için teşekkür ederim... Her zaman yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil