30 Aralık 2012 Pazar

Arnavut Ciğeri

Kendisinden hiç haz etmez, yemekten hiç hoşlanmazdım ta ki okulda şefim yapana kadar. O günden sonra gerçekten bir ciğer sever oldum. Sevmememin sebebi piyasadaki çoğu yerin bunu beceremiyormuş olmasıymış bunu anladım :) tek kritik noktası çok az pişirmek ve bol baharat. Sık sık yapılası ve tüketilesi bir yiyecek kategorisine girmiş bulunmakta benim için :)

Malzemeler

- Kuzu ciğer
- Sıvıyağ
- Kimyon
- Kekik
- Pulbiber
- Tuz
- Karabiber
- Un

Ciğerleri unluyoruz ve az sıvıyağda 3-5 dakika arası pişiriyoruz. Baharatların hepsini bir kapta karıştırıyoruz. Tavadan aldığımız ciğerleri peçete serdiğimiz bir tabağa alıp bolca baharat karışımından döküyoruz. Yanınada bol sumaklı, maydanozlu soğan salatası... Allahım sana geliyorum ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder