1 Ocak 2013 Salı

Pesto soslu kremalı mantarlı makarna :)

Yeni yılın ilk yazısı :) Herkese iyi bir yıl dilemeden önce sizi mutlu edecek kararlar vereceğiniz bir yıl olmasını diliyorum. Yapabileceğiniz ve yaptığınızda sizi özgür ve mutlu edecek şeyleri yapın. O zaman yaşadığınızı ve nefes aldığınızı anlayacaksınız. Benim açımdan 2012 kabuğumdan çıktığım, radikal kararlar aldığım ve ruhen özgürlüğümü ilan ettiğim bir yıldı. " Sadece ben ve benim isteklerim önceliklidir " kuralını benimsedim artık ;)  Bunun farkında olacağınız bir yıl olmasını diliyorum ...

Evettt tarifimize gelince görüldüğü gibi başlık uzayıp gidiyor :) ama bu makarna inanılmaz lezzetli oldu yaa. Pesto sosun giripte mühteşemleştirmediği bir gıda yok zaten onu keşfettim :) Yanına salata ve kırmızı şarapla inanılmaz güzel bir akşam yemeği mönüsü oluyor bilginize ... :)


Malzemeler

- 1 paket Spagetti makarna
- 500 gram mantar
- 1 paket krema
- Pesto sos (Fesleğen, çam fıstığı ( kavrulmuş ), sarımsak, zeytinyağı, tuz, karabiberi ve parmesanı blendırdan geçiriyoruz)


Makarnamızı haşlıyoruz. Diğer tarafta az sıvıyağda irice doğradığımız mantarlarımızı suyunu bırakıp çekene kadar kavuruyoruz. Pesto sosumuzu ve kremamızı ekliyoruz 5 dakika kadar kısık ateşte yoğunlaşana kadar pişirip makarnamızla buluşturuyoruz. Üzerine karabiber çekiyoruz ve keyifle yiyoruz :))



Makarna mutuluktur çalışması :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder