8 Ekim 2012 Pazartesi

Renkli Cupcake

Bugün biricik annemin doğumgünü ona kendi ellerimle şirin bir süpriz yapmak istedim. Eminönü'nden aldığım bu silikon kapları kullanmak içinde güzel bir bahane oldu :) Kek tarifi olarak ilk yazılarımda verdiğim Browni tarifini kullandım. Ayrı bir kapta ganaj sosu ( birebir oranında krema ve istediğiniz çeşitte çikolatadan oluşuyor. Kremayı ısıtıp çikolatayı içine atıyorsunuz ve karıştırıyorsunuz) hazırladım. Kekler pişince ortalarını oyup ganaj sosu içlerine doldurdum. Üzerlerinede renkli gıda boyası kattığım kremşanti ile süsledim. Şeker hamurundan kalp ( aslında daha çok şekil yapacaktım fakat ortam sıcaklığı uygun değildi ) birde simli şekerlerle süsleyince çok şirin gözüktüler :)
Canım annem seni çoook seviyorum doğumgünün kutlu olsun Allah seni başımızdan eksik etmesin :))





1 yorum:

  1. canımsın önce dileklerin için ssonrada o güzel pastalarınn için çok teşekkür ediyorum..allah asıl sizleri benim başımdan ekssik etmesin..sizleri çok sseviyorum....

    YanıtlaSil