1 Ağustos 2012 Çarşamba

Yeni Hayat..

Bir yerlerden benim yazılarımı okuyan, merak eden, takdir edenler varsa eğer size süper bir haber vermek istedim. Uzun zamandır beklediğim gün geldi. Dün itibariyle işyerinden ayrıldım. Bazı ayrılıklar ne kadar isteyerek yapılsada insanda derin üzüntüler yaratabiliyor dün bunu bir kez daha anladım. 5 yıldır çalıştığım yerden ve aile gibi olduğum insanlardan ayrılmak çok zor geldi. Çok özleyeceğim onları ama işimi değil :) Bugün sabah içim içime sığamadığından sabahın köründe kalkıp yeni hayatıma adım atmak için " EKS mutfak akademisi'ne " kaydımı yaptırmaya gittim. Gittiğimde Cengiz hoca bana eğitimin içeriği, zorluğu ve güzelliği hakkında ayrıntılı bir bilgi verdi. Tüm odalarını tek tek gezdim. Aramızda kalsın çalışacağım istasyonu bile seçtim gözümle önden gidip kapmam lazım :) Çok heyecanlandım. Düşündüğüm tek şey " Olmak istediğim tek yerdeyim " oldu.
İşte böyle... Sanırım evde olduğum için artık daha fazla yemek yapabilirim. 40 gün kadar bir tatilim var :) çeşitli tarifler ekleyeceğim eğitim öncesi daha sonra yani eğitimden sonra baya renklenecek blogum. :)

2 yorum:

  1. hayırlı olsun. benimde çok isteyip işten ayrılmak zorunda olduğum için yapamadığım birşey. maalesef çalışmak zorundayım :(

    sana başarılar dilerim umarım hayal ettiğin gibi olur.

    bu haftasonu browni tarifini yapmayı düşünüyorum:)) bakalım nasıl olucak???

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler çok mutlu oldum yazınla :) İnşallah senin de bir gün hayallerini gerçekleştirme fırsatın olur. Ben şuan bu aşamada olduğuma inanamıyorum heralde okul başlayana kadar da inanamayacağım :) Browni tarifinden sonra yorumlarını bekliyorum :))

    YanıtlaSil