15 Haziran 2012 Cuma

Benim Hakkımda..

Uzun bir aradan sonra yine geldim :) Şuan egenin ıssız koylarından birinde yeni denizinden çıkmış denize sıfır bir şezlongta soğuk biramı içerken yazıyorum bu yazıyı. Bu noktaya nasıl mı geldim? Hayatımda çok önemli bir dönüm noktası yaşıyorum. İnsan istemesede bazı kararlar vermek durumunda kalıyor. O kararların birinin sonunda işimlede ilgili bir karar vermem gerektiğini düşündüm ve bir anda ayrılma kararı aldım. Kendimi bildim bileli yemek yapmak karşı konulmaz bir arzuydu içimde ona daha fazla engel olamadım ve bu uğurda işimi bırakarak hayatımda yeni bir sayfa açmaya karar verdim. Uzun bir tatil ve kafa dağıtmacadan sonra profesyonel bir aşçılık kursuna yazılmayı artık bu yolda ilerlemeye karar verdim. İçimde çok büyük umut, GÜÇ ve heyecan var. İnşallah çıktığım bu yolda herşey benden yana olur ...

                                                      

1 yorum:

  1. inşallah bitaneciğim....hep yanında olduğumu bil.seni seviyorum canımın içi...

    YanıtlaSil